niedziela, 11 listopada 2007

WywIaD z BiLLeM (długi ale ciekawy):

1. Co robisz ze wszystkimi naszyjnikami, pierścionkami, bransoletami i resztą prezentów które dostajesz od fanów? To musi być dla ciebie trudne spamiętać gdzie co leży.
BILL: Tak, to prawda. Mam tego dużo, ale to bardzo dobrze. Nigdy nie mam ich dostatecznie dużo! Teraz mam specjalną walizkę na moją biżuterię. Moje ulubione rzeczy są schowane w wielkim pudełku w domu.
2. Jesteś bogaty, znany, odnosisz sukcesy z zespołem. Jesteś szczęśliwy? Czy czasem potrzebujesz czegoś by być zadowolonym?
BILL: Jestem bardzo zadowolony z mojego życia. Oczywiście, zawsze są rzeczy, których potrzebujesz albo które cię smucą! Tak jest zawsze i wszędziędzie. Czasami nie mogę w to wszystko uwierzyć, jak duże mam szczęście i w takich momentach nawet nie śmiałbym czuć się nie szczęśliwy albo żądać czegośr30; ale i tak czasami to robię. Nie, szczerze. Mam naprawdę super życie, ale chodzi ci o to czy jestem do wzięcia? Tak, jestem!!
3. Co myślisz, kiedy czytasz plakaty w stylu "Chcę zobaczyć wasze wacki"?
BILL: "mój wielki brat będzie szczęśliwy"
4. I inne pytanie, wielu strasznie to interesuje: Co robisz, kiedy dostajesz czkawki albo zapominasz tekstu podczas koncertu?
BILL: To naprawdę dobre pytanie! Na szczęście nigdy nie miałem czkawki, ale jeśli by się to zdarzyło, pozwoliłbym Wam śpiewać! Zawsze znacie teksty i mogę na Was liczyć!
Nigdy nie zapominam słów. Nie wiem dlaczego, ale kiedy jestem na scenie, wszystko przychodzi automatycznie!
5. Czy pasowałoby ci bycie aniołem?
BILL: Wiesz, nie miałbym nic przeciwko temu! Latałbym nad miastem i patrzył na wszystkich z góry. Rozdawałbym ludziom szczęście i strzelał do nich strzałami amora. A gdybym miał wolny czas poszedłbym na zakupy. To by było dobre bo wszystkie torby nosiłbym w skrzydłach. Chodzenie po mieście na piechotę nie bardzo mi odpowiada.
6. Zaglądasz czasem do fanclubu? Czytasz forum? Co myślisz, kiedy to czytasz?
BILL: Tak, oczywiście, że to robię! Jestem totalnie zainteresowany tym, o czym fani myślą i dyskutują. Fajnie wiedzieć, że tak dokładnie nas obserwujecie. Myślę, że to super, że ciągle z nami jesteście i nie opuszczacie nas. To świetne uczucie i kiedy jestem sam i nie wiem do kogo mogę pójść, zaglądam do fanklubu i wiem, że wielu ludzi jest ze mną
7. Nie wiem czy zdajesz sobie z tego sprawę, ale masz bardzo fascynującą osobowość, co prowadzi do tego, że wielu różnych ludzi marzy o tobie, pragnie cię małe i duże dziewczyny, nastolatkowie i dorośli ludzie. Czy myślisz o tym a jeśli tak, jaka jest twoja opinia? Jesteś przestraszony, schlebia ci to czy nie przejmujesz się tym?
BILL: Nie wiem. Nie myślę o tym. Nie mogę w to czasami uwierzyć! Wow jeśli tak jest, to brzmi to dla mnie niewiarygodnie! Oczywiście, bardzo się cieszę.
8. Chciałbyś coś zmienić w swoim charakterze? Jakie są twoje wady i zalety?
BILL: Tak, tak! Inni mogliby powiedzieć, że jestem egoistą! Ale nie określił bym siebie jako wielkiego egoistę. Przyznaję się, że niechętnie pomagam w przenoszeniu gitar i walizek, ale myślę, że ten opis do mnie nie pasuje. Każdy ma w sobie trochę egoizmu i to jest okay - do czasu. Zawsze w siebie wierzyłem i zawsze chciałem zdobyć to, co sobie zaplanowałem. Jeśli coś nie idzie po mojej myśli, mogę stać się naprawdę zły. To jest moja wada. Kompromisy nie są dla mnie! Jestem perfekcjonistą i to jest czasami naprawdę wyczerpujące. Chciałbym być troszkę bardziej wyluzowany, ale na dłuższą metę by nie wyszło. Jestem bardzo zdeterminowanym, nienormalnym perfekcjonistą i zazdrośnikiem.
9. Naprawdę przytulasz Toma? Czy oboje przytulaliście się z tą samą dziewczyną?
BILL: <śmiech> Tak, oczywiście, czasami obejmuję swojego brata, tak jak robi to rodzeństwo.
Faktycznie, Tom i ja dzieliliśmy się dziewczyną, ale nie w tym samym czasie. Najpierw Tom z nią flirtował a na drugi dzień była moja kolej. Ale to zdarzyło się tylko jeden raz!
10. Co myślisz o fantazjach i tematach o intymnym związku z twoim bratem?
BILL: Każdy ma swoje fantazje chociaż czasami są naprawdę absurdalne!
11. Co byś powiedział, jeśli dziecko zapytało by ciebie, skąd się biorą dzieci?
BILL: "Zapytaj mojego brata, to jego ulubiony temat"
12. Wierzysz w nadprzyrodzone rzeczy (życie po śmierci, duchowe leczenie itp.)? Miałeś kiedyś do czynienia z rzeczami niewyjaśnionymi?
BILL: Ohh Nikt mnie wcześniej o to nie pytał! Tak, naprawdę wierzę w takie rzeczy! Sądzę, ze w życiu zdarza się tylko nie wytłumaczalnych rzeczy, że musi to być coś nadprzyrodzonego. Bardzo wierzę w przeznaczenie i w to, że wszystko do czegoś w życiu prowadzi. Nic się nie dzieje bez przyczyny. Życie po śmierci? Według mnie to istnieje. Nie mogę sobie wyobrazić, że wszystko się kończy, musi być coś potem! Mógłbym napisać o tym długie wypracowanie. Tak więc, bardzo wierzę w nadprzyrodzone rzeczy i życie po śmierci
13. Graliście kiedyś z TH prywatne koncerty dla znajomych i rodziny?
BILL: Jasne!! Robiliśmy to bardzo często! Kiedyś występowaliśmy na urodzinach jednej dziewczyny w salonie! To były czasy Ale jeszcze wtedy nazywaliśmy się Devilish.
14. Co cię naprawdę denerwuje?
BILL: Bardzo nie cierpię niepunktualności!! Ponadto nie lubię, kiedy ludzie są niechlujni albo zaczynają coś robić, nie biorąc tego na serio. Jak powiedziałem wcześniej, jeśli coś robię, chcę to zrobić perfekcyjnie i jeśli ktoś to zniszczy przez swoje niedbalstwo, wtedy jestem bardzo podirytowany! Spotkałem wielu różnych ludzi i wielu z nich było kłamcami! Dla mnie zawsze ważne było, aby traktować ludzi uczciwie! Szczególnie teraz, kiedy trudno jest mi komuś zaufać, szczerość jest dla mnie najważniejsza!
15. Macie tysiące fanek, które mówią, że was kochają. Wierzysz, że to prawdziwa miłość i czy sądzisz, że te fanki jednak bardziej interesują się wasza muzyką?
BILL: Nie wiem czy to jest prawdziwa miłość! Każdy sam powinien sobie samo odpowiedzieć na to pytanie. Najważniejsze jest, czy wy się z tym dobrze czujecie. Wiem dokładnie, jakie to piękne uczucie być zakochanym. Sądzę, że to nie zdarza się często w życiu. Ale wiem, że te wszystkie dziewczyny lubią także nasza muzykę. Jestem tego pewien! Nie musisz decydować się tylko na jedną rzecz!
16. Czego nie lubisz u dziewczyn?
BILL: Nienawidzę niewierności i kłamstwa i powinna mieć piękne ręce.
17. Dlaczego kopnąłeś Toma na koncercie w Hannover podczas In die nacht?
BILL: Bo ten idiota nigdy na mnie nie patrzy. Ja zawsze patrzę się na niego a on zawsze zajmuje się innymi rzeczami dlatego czasami potrzebuje kopniaka!
18. Lubisz bardziej naturalne dziewczyny czy te, które mają dużo make up?
BILL: Nie można tego uogólniać. Z każdą dziewczyną jest różnie. Myślę, że każda dziewczyna jest szczęśliwa, jeśli nie potrzebuje dużo makijażu aby dobrze wyglądać.
19. Jak udowodniłbyś dziewczynie, że bardzo ją kochasz? Czy sądzisz, że mogłaby się zdarzyć sytuacja, że oszukałbyś ją, chociaż ciągle byłbyś w niej zakochany?
BILL: Nigdy nie oszukałbym swojej dziewczyny! To najgorsze co można zrobić!
20. Planujesz zmienić swoją fryzurę? Jeśli tak, masz już jakieś wyobrażenie?
BILL: Chciałbym to zrobić, ale nic na razie nie ujawnię, to musi być niespodzianka, a poza tym takie rzeczy muszą się dziać spontanicznie!
21. Twoje ulubione perfumy/dezodorant?
BILL: Nie używam perfum i zawsze zmieniam dezodoranty. Nie decyduje się na jeden.
22. Możesz wyjaśnić nam, kobietom, dlaczego faceci zawsze robią BCG (balls-control-grab czyli chwytają się jedną ręką za swoje genitalia i robią taki ruch jak Michael Jackson)
BILL: Co?? Haha nie robię tego! Nie naprzeciwko was ;-)
23. Jesteś naprawdę dobrze wychowany jeśli chodzi o sex czy może jest w tobie taki mały buntownik?
BILL: No cóż Co mogę powiedzieć? To zależy od dziewczyny!
24. Co musi ci dać ktoś, kto chce twoje zdjęcia w bokserkach?
BILL: Hehe zobaczymy! Widzieliście mnie już w kąpielówkach.Wystarczy jak na początek!

Brak komentarzy: