sobota, 10 listopada 2007

BiLL KaUlItZ (wokal):


Imię: Bill Kaulitz
Ksywka: żadna (Georg nazywa mnie Hobbit, w razie, gdyby zapomniał tego napisać...)
Urodzony: 01.09.89 / Leipzig
Rodzeństwo: brat bliźniak Tom
Miejsce zamieszkania: Loitsche
Znak zodiaku: Panna
Wzrost: 1.83m
Kolor oczu/włosów: brązowe/czarne
Hobby: muzyka
Masz tatuaż lub kolczyk?: jeden w brwi i jeden w języku ..... tatuaż na szyi i podbrzuszu.
Ulubiony przedmiot w szkole:
tutaj musiałbym skłamać
Znienawidzony przedmiot w szkole: wszystkie, wszystkie, wszystkie i WSZYSTKIE
Aktualny ulubiony zespół/wokalista/tka: Green Day, Coldplay, Keane, Nena, David Bowie
Aktualna ulubiona piosenka: Try Again
Idol: nie mam żadnego, nigdy nie chciałbym żyć życiem innych, ale jest dużo ludzi, którzy chcą na mnie wpłynąć....sądzę, że wszystko może się zdarzyć podświadomie
Mój pierwszy album: Nena
Mój pierwszy koncert: Nena
Życzę sobie: Wolności bez granic i życia przepełnionego muzyką na zawsze
Motto: Każdy dzień jest inny.

Brak komentarzy: